Online advertising

Google Adwords

  • Met AdWords, het online advertentieprogramma van Google, kunt u nieuwe klanten bereiken en uw bedrijf laten groeien.
  • Bepaal waar uw advertentie wordt weergegeven, stel een budget in waar u zich prettig bij voelt, en meet de invloed van uw advertentie.
  • Er geldt geen minimum bestedingsbedrag. U kunt uw advertenties op elk gewenst moment onderbreken of beëindigen.

Bereik mensen terwijl ze zoeken naar woorden of woordgroepen (dit worden zoekwoorden genoemd) of bekijk websites met thema's die gerelateerd zijn aan uw bedrijf. Uw advertenties kunnen worden weergegeven op Google en op partnersites van Google. Met CPC-bieden (kosten per klik) betaalt u alleen wanneer iemand op uw advertentie klikt.

 

Facebook Advertising

Stel u voor, u zit in een café en u hoort een paar mensen, die een tafel van u weg zitten, praten over uw bedrijf. U gaat erheen, introduceert uzelf en mengt uzelf in de discussie. Toegegeven, dit voorbeeld mag dan niet snel voorkomen in het dagelijkse leven, het past echter wel perfect bij de essentie van Social Media Advertising (SMA). Facebook Advertising – als onderdeel hiervan – laat u luisteren naar, praten met en motiveren van mensen waar de interesse wederzijds is. Dit alles om een dialoog met ze te kunnen aangaan en te leren van de fouten die u maakt en te profiteren van de dingen die u juist goed doet.

FACEBOOK ADVERTISING: GEBRUIK 'S WERELDS GROOTSTE CONVERSATIE PLATFORM OM UW BUSINESS TE PROMOTEN

Facebook marketing laat u mensen targeten op basis van leeftijd, geslacht, gewoontes, interesses en meer om uw boodschap aan een zo relevant mogelijk publiek te tonen. Hoe meer uw profiel onder de aandacht wordt gebracht, des te beter zal het publiek luisteren en met een creatieve, verrassende Facebook campagne spoort u uw publiek aan om uw boodschap verder te vertellen.

Digithalers kan u helpen met het vormgeven en produceren van uw Facebook Advertising campagnes. Door middel van voortdurende optimalisatie maken wij uw doelgroep bewust van uw boodschap om uw corporate identity, merkherkenning, online reputatie en conversies op de lange termijn te verbeteren.