
CRM, facturatie en projectplanning in één tool.
Teamleader is een Belgische online applicatie, ontwikkeld voor de KMO. Deze tool biedt een unieke integratie van CRM, facturatie en projectplanning met overzichtelijke statistieken. Beheer uw bedrijfsadministratie efficiënter dankzij een gebruiksvriendelijke applicatie met gratis support. Teamleader werkt op Mac, Windows iPad & mobile. Een internetverbinding is alles wat u nodig heeft om van start te gaan!

Werk supersnel en eenvoudig
Bespaar tijd met supersnelle en efficiënte klantadministratie. Je start met Teamleader tegen een voordelig tarief. Groeit je business? Dan groeit Teamleader met je mee.

Eén geïntegreerde tool
CRM, sales, projectbeheer, agenda, tijdregistratie, facturatie, ticketing en VOIP: allemaal op één platform. Doorgedreven integratie waarvan jij voluit profiteert.

Beschikbaar op elk toestel
Je hebt alle informatie over klanten, leveranciers en partners altijd bij de hand: van het eerste verkennende gesprek tot en met de factuur en nazorg. Klantengegevens raadplegen? Dat doe je gelijk via elk toestel.

Oplossing voor de Europese markt
Je klantengegevens automatisch laten aanvullen? Je facturen laten verzenden met de post? Teamleader zit verankerd in talloze lokale voorzieningen. Je koppelt het systeem ook aan handige tools zoals Gmail, Dropbox of iCloud.